Usklađenost poslovanja sa zakonskim propisima i internim pravilima kompanije danas je složenija i važnija tema nego ikad pre. U dinamičnom i globalnom okruženju u kojem se danas nalazimo, izazovi rastu iz dana u dan. Zato naše procese i pravila stalno prilagođavamo zakonskim okvirima.
Compliance je sastavni deo poslovne kulture naše kompanije. Cilj nam je da zaštitimo dobar ugled i poverenje naših kupaca, poslovnih partnera i zaposlenih. Zato smo compliance podigli na nivo vodećih kompanijskih načela: ''Pridržavamo se važeće zakonske regulative i internih procedura poslovanja.'' U skladu sa tim principom, Lidl je pokrenuo compliance sistem koji omogućuje vama kao kupcima, poslovnim partnerima ili zaposlenima da utičete i doprinosite usklađenom poslovanju naše kompanije.
Kako bismo ostali usklađeni sa propisima, važno je pravovremeno prepoznati moguća kršenja zakona i internih procedura kompanije. To je moguće postići samo ako informacije u vezi sa mogućim prestupima pravovremeno saznamo. O takvom ponašanju je reč ako naši zaposleni u Srbiji ili inostranstvu u obavljanju svojih službenih dužnosti prekrše važeće propise ili interne smernice kompanije, ili ako se isto dogodi prema našim zaposlenima. Primeri takvog ponašanja jesu korupcija ili prestupi iz oblasti zaštite konkurencije, zaštite podataka o ličnosti, računovodstva, finansija i poreza.